OdgovorNapisal/-a osminka » 13.02.2008, 19:49
a nismo o lastnostih, ki naj bi jih mel dober učitelj, nekje že debatirali?
Prvo in najbolj pomembno dejstvo je, da mora biti predvsem ČLOVEK, kar pomeni, da zna poslušat, razumet in ne vidi strogo in samo svojega inštrumenta, poleg tega NE SME imeti negativnega stališča do ostalih inštrumentov in tega, da morda njegov učenec/učenka igrata več inštrumentov...
zavedati se mora, da je vsak učenec unikaten in ima specifične zahteve in potrebe, torej ne more delati po kalupu
Zelo pomembna, je vsaj po mojem mnenju, načelnost. Se pravi, če reče ne, je ne in ne potem mogoče, ali pa naj bo; ne pomeni to,da je tiran, samo držati se pa mora nekaterih dogovorov oz. načel - sicer izgubi stvar resnost...
ozaveščen mora imeti odnos učitelj-učenec, kar zna biti včasih težavno, sploh če sta učitelj in učenec "na isti valovni dolžini" in potem zna odnos postat preveč prijateljski, kar ni nujno dobro za učenčevo napredovanje...
Poleg vsega tega mora imeti znanje oz. bi lahko imenovali neko strokovnost.
Tu pa se pri diatonični harmoniki pojavi problem - za nevedne glej temo ali obiskujete glasbeno šolo( zadnjih par postov)
Vsekakor BI MORAL biti vsak učitelj toliko fer do sebe in do drugih, da ne bi prodajal "mačka v praznem žaklju", tu mislim predvsem na poplavo učiteljev, o njihovi strokovnosti in pa znanju je škoda izgubljati besed, dejstvo pa je da ti kvazi učitelji delajo več škode kot koristi, prvič morda kakšnega učenca, ki ima talent in voljo do dela zavirajo na poti; v smislu, da ne dajo pravih osnov, in ko potem zaradi učiteljevega omejenega znanja menjajo učitelja imajo ogromne probleme, ker je včasih potrebno popravljati od samih osnov, drugič pa so, vsaj zame, tatovi - ker seveda ob tem računajo velike zneske...
Poleg tega bi se moral vsak učitelj posvečati vsakemu učencu, ne pa "staviti" le na nekaj izmed njih in jih pošiljati na vsako tekmovanje, potem pa si njegove dosežke lastiti, kajti vse to je UČENČEV dosežek in ne učiteljev, on je le stal ob strani, mu pomagal, ga usmerjal, vsekakor pa je delo opravil učenec, ne glede na to ali je bil uspešen ali ne - to ne pomeni, da je njegovo delo zanemarjeno, še kako je pomembno... kar zmrazi me, ko slišim ta je pa učenec iz xy šole, včasih je to prednost, včasih pa tudi slabost ( glej temo tekmovanje za zlato harmoniko ljubečne)
...
Kakšna pa je tvoja formulacija dobrega učitelja, potočnik? Pa tudi od kogarkoli drugega???
p.s: šele sedaj opaženo...vsaj naslov teme naj bo prosim pravilno zapisan...torej H komu in ne K komu...( najlažje si je to zapomniti tako, da gre predlog h pred besede, ki se začnejo s črkama k in g oz. kg)
Zadnjič spremenil osminka, dne 13.02.2008, 21:51, skupaj popravljeno 1 krat.